Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, April 6, 2010

Kenapa Anwar Ibrahim (Peliwat Tegar) Mainkan Isu Israel?

Sejak kebelakangan ini Pak Nuar Kilang Kunyit nih tak habis2 sebut Negara Sahabat Karibnya iaitu ISRAEL. Hari ni dia kaitkan PDRM dgn ISRAEL lak. Aku harap sangat lah pihak berkuasa mengambil tindakan tegas terhadap BAHALOL ni. Dah melampau, dia ni dah seolah2 "above the law" Sampai rakyat lihat hakim2 pun takut dgn mamat nih. Kenapa jadi begini? KDN bila lagi nak bertindak, dia ni merbahayakan keselamatan negara, bila lagi nak gunakan ISA terhadap mamat tua pengkhianat bangsa nih? Kes liwat dia tertangguh bertahun2, rakyat dah mula tak yakin dengan ketegasan KDN dalam menangani manusia2 pengkhianat seperti Anwar Ibrahim nih. Kenapa KDN begitu takut nak kenakan ISA terhadap Anwar Ibrahim? Dia amat merbahayakan negara, pada aku lebih bahaya dari KOMUNIS.

Berbalik pada persoalan kenapa Anwar Ibrahim suka kaitan negara dengan Israel pada aku mudah je, sebab Anwar Ibrahim merupakan kawan karib kepada USA. USA pula ialah boneka kepada ISRAEL. Jadi aku yakin pihak ISRAEL sendiri akan mengiakan atau mengesahkan tuduhan2 Anwar Ibrahim nih. Biasalah Anwar Ibrahim ni kan suka "berpakat". Akan tiba masa nanti orang akan bertanya kepada pihak Israel, dan jangan kita terkejut jika pihak Israel akan mengaku.

Cuma aku harap rakyat Malaysia ni lebih matang dalam menilai sesaorang. Kita boleh lihat sendiri telatah dan gelagat atau perangai para pemimpin Pakatan Rakyat. Cakap mereka hanya layak di sumbatkan dalam TONG SAMPAH je. Tak habis2 dengan menipu, mengutuk, mencarut, memaki hamun, menabur janji dan yang paling di geruni ialah memfitnah. Sedarlah wahai rakyat Malaysia, berapa kali korang nak kene tipu?

Seruan aku buat khas untuk KDN, Anwar Ibrahim patut di ISA kan! Ikutlah kekuatan dan ketegasan TUN MAHATHIR. Berani kerana benar. Tidak ada keistimewaan patut di berikan kepada pengkhianat bangsa seperti Anwar Ibrahim!

Yang Ikhlas,