Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, May 26, 2010

Ayoyo Mr Samy, Apa Lu Sudah Bikin?

Ayoyo Samy Vellu, apa lu sudah bikin? MIC ni mengader2 la pulak. Dah la masa PRU 12 teruk prestasinya, ada hati nak ugut2 keluar BN la pulak. Ayoyo kadiwalei. Samy Vellu harus bertaubat. Dia mesti fikir kan parti nya lebih dari rambut nya yang sentiasa kemas. Adakah perut Samy Vellu lebih penting dari berjuta perut kaum India di negara ini? SAMY VELLU HARUS BERTAUBAT! Dia sepatutnya tahu bila masa nak turun dan membenarkan generasi baru pulak menerajui MIC yang sekarang ni bagai TONGKANG PECAH.

Ayoyo Samy, anda sepatutnya tahu apa yang kaum anda sendiri mahukan. Mereka mahukan pembaharuan, mereka mahukan pemimpin yang lebih aktif dalam memperjuangkan hak mereka. Bukan seorang pemimpin yang kerjanya hanya mencatas sesiapa sahaja yang menentangnya. Apa pun, suka aku nasihatkan pada MIC agar jagalah mulut tuh. Jangan cakap ikut sedap jer, nanti anda yang akan menyesal. MIC perlu ingat, kaum india ada banyak parti, tak seperti Melayu dan Cina. Kalau betul anak jantan, aku suka mencabar MIC agar keluar dari Barisan Nasional dan menyertai pembangkang. Ada berani ka Samy?

Kemelut dalaman MIC jangan di babitkan UMNO. Jika MIC tak tahu nak selesaikan masaalah dalaman parti, bagaimana mereka nak selesaikan masaalah rakyat? Lebih baik MIC di bubarkan sahaja. Lastly, Ayoyo Samy, berfikir baik2, jangan kerana nak menjaga RAMBUT kamu tu, kamu sanggup menggadai bangsa kamu sendiri. UMNO sebuah parti yang bukan sahaja memperjuangkan MELAYU tetapi juga semua bangsa di negara ini. Ingatlah Mr Samy, BERSATU TEGUH, BERCERAI ROBOH!

p/s: Ayoyo Mr Samy, mana lu bikin itu rambut? Boleh kasi tau ka?

Yang Ikhlas,