Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, November 24, 2010

Anwar Ibrahim Ohhhhh Anwar Ibrahim .... Inilah Lah Akibat Suka Meliwat

Anwar Ibrahim oooo Anwar Ibrahim, inilah akibat dari suka meliwat, sekarang ni asyik nak melewat. Sekarang nak cuba lewatkan lagi kes LIWAT nya. Nak tukar hakim sebab hakim ni tak menyebelahi ANWAR IBRAHIM kaki liwat. Nak carik hakim yang sikit pro pada kaki liwat ni. Sonang kojo kalau camni jang oiiii, nampak hakim tak geng kita, tukar, dpt baru tgk tak geng kita lagi, tukar lagi, KEPALA BAPAK KAMU ANWAR IBRAHIM kaki liwat oiii! Ingat mahkamah ni kamu punya ke? Semua gara2 meliwat, skrg asyik nak melewat je keje nyer.

Lagi satu yang sebuk pasal Hilary telifon dia pulak bertanyer khabar. Cecececece kunun2 US ambik berat pasal dia la tu. ANWAR IBRAHIM kaki liwat ni tak ubah macam si luncai, biarkan biarkan. US bukan bodoh, apa juga tindakan US terhadap mana2 orang atau negara semestinya ada kepentingan untuk mereka, agaknya apa kepentingan US dgn "KONONNYA" menyokong ANWAR IBRAHIM kaki liwat ni? Kalau lah betul betul US menyokong ANWAR IBRAHIM kaki liwat ni, apa yang mereka mahu dari nya? Pada aku satu je, kalaulah memang benar US menjalinkan hubungan baik dengan kerajaan Malasysia skrg dan dlm masa sama juga berhubungan dgn ANWAR IBRAHIM kaki liwt ni, pada aku hanya ini, US menjadikan ANWAR IBRAHIM kaki liwat sebagai back up plan, KALAU KALAU impian kaki liwat untuk menjadi PM tercapai.

Kalaulah ANWAR IBRAHIM kaki liwat ni jadi PM, apa korang fikir US mahu? Tentulah IMF akan kembali di bangkitkan oleh ANWAR IBRAHIM kaki liwat ni. Dulu nasib baik TUN MAHATHIR dapat menyekat kaki liwat ni, kalau dia PM sapa nak sekat? Hati2 lah wahai rakyat Malaysia. Kita akan di jajah oleh US pulak lepas ni kalau ANWAR IBRAHIM jadi PM. Tolonglah jangan nak mengundi macam PRU yang lepas. Kononya nak test 5 tahun kasik kat beruk2 tu, lihat la apa jadi di negeri2 di bawah Pakatan Rakyat, kelam kabut. Mana janji2 pilihanraya mereka? Kenapa PAS tak tutup kedai2 nombor ekor dan tempat2 jual arak di Kedah? Kenapa Kelantan masih mundur rakyatnya bersepah keluar mencari rezeki? Mana tanah2 milik orang Melayu di Pulau Pinang?

Anda masih anggap Pakatan Rakyat ialah sebuah pakatan yang akan memperjuangkan nasib anda? Kalau jawapan anda YA, maka anda sebenarnya buta hati. Anda memilih tidak mahu melihat realiti. Anda lebih rela menggadaikan maruah BANGSA, AGAMA dan NEGARA hanya kerana mengikut kata2 ketua anda. Adakah anda ingat menyokong PAS adalah menyokong ISLAM? PAS sebuah parti politik yang di pimpin oleh orang2 yang berselindung di dalam SERBAN PUTIH mereka. Tapi apa pun, kita lihat saja nanti apa akan terjadi pada PRU akan dtg. Mata korang semua akan terbuka kembali. InsyaALLAH.

Yang Ikhlas,