Berita Harian: Mutakhir

Monday, December 20, 2010

Tenang Perlu Suara Pembangkang?

Rakyat di daerah Tenang di katakan oleh PAS perlukan suara pembangkang? Ini cakap PAS, biasa la, bukan cakap orang Tenang. Pembangkang ni memang perlu ada, tapi pembangkang yang macam mana? Adakah penduduk Tenang mahukan pembangkang yang kunun nya nak menegakkan Islam tapi dalam masa sama MENJILAT BUNTOT CINA DAP DAN PELIWAT PKR?

Adakah rakyat Tenang mahukan pembangkang yang agendanya ialah MENGHAPUSKAN BANGSA MELAYU? Rakyat Tenang dah bersedia nak jadi macam Melayu Singapura? Tak mungkin! Jangan haraplah MELAYU akan menyokong satu parti yang mahu menghapuskan hak MELAYU sendiri. Tu dah macam menyembelih tengkok anak kita sendiri. Tak mungkin akan terjadi.

BN perlu berkuasa demi Bangsa, Agama dan Negara. PAS tidak lagi boleh berselindung di dalam SERBAN PUTIH mereka. Rakyat dah tahu dan dah nampak apa yang korang lakukan. Silap2 haribulan, KELANTAN akan kembali ke tangan BN, insyaallah.

Untuk rakyat Tenang, dalam tempoh pilihanraya kecil ni nanti, anda akan mendapat pelbagai cerita, fitnah, penipuan dan janji-janji kosong dai pihak pembangkang. Jangan pulak anda tertelan dengan tipu helah mereka. BN bukan lah sempurna, takder siapa yang sempurna kecuali ALLAH, tetapi sekurang2 nya kita tahu BN akan menjamin masa depan Bangsa dan Agama kita. Walaupun kita bergabung dengan MIC dan MCA dan lain2 parti yang berlainan kaum dan agama, kita tetap menjadi penentu arah tuju negara kita. BN telah berjaya mempertahan kan hak orang Melayu tanpa mengabaikan hak bangsa lain di negara kita.

Apa yang Pakatan Rakyat nak buat? Adakah mereka bebas dari kesilapan dan keburukan? Adakah mereka sempurna? Anda boleh lihat nasib rakyat di Pulau Pinang, Selangor, Kedah dan Kelantan. Perak bernasib baik kerana ada ADUN yang cepat sedar akan kesilapan mereka. Jadi sekali lagi aku sarankan untuk rakyat Tenang, tunjukkan dan buktikan kepada Pakatan Rakyat yang kita menolak mereka! Berikan majoriti lebih besar kepada BN agar mereka (PR) dapat lihat kebangkitan rakyat yang sebenar!

Yang Ikhlas,