Berita Harian: Mutakhir

Monday, January 3, 2011

DERHAKA Di Tahun Baru 2011. KDN Kecut Telor?

SUHAIMI SHAFIE membuka tirai politik di tahun baru 2011 ni dengan DERHAKA kepada Raja2 Melayu. Sistem Raja Berpelembagaan di cabar lagi, bukan oleh bangsa lain tapi BANGSA MELAYU sendiri! Semua dah tahu apa mangkuk ni tulis dalam laman FB dia. Persoalannya sekarang apakah KDN berani mengambil tindakan? Atau KDN sebuk mencari TELOR dia yang semakin KECUT?

Sama-sama lah kita nantikan. Kalau di Thailand kes menghina Raja mereka diselesaikan dengan cepat, kita lihat pulak macam mana KDN menangani PENDERHAKAAN ini. Takkan KDN mahu rakyat mengambil tindakan sendiri? Nanti kata pulak negara kita ada undang2. CINA (namewee) menghina bangsa dan agama kita di lepaskan malahan di layan dengan begitu HAPPY oleh pak menteri, kali ni seorang wakil rakyat dari bangsa kita sendiri menghina RAJA nya. Aku dah meluat dengan MENTERI KDN. Aku cuma harap rakyat tak tunjuk kebencian ini di pilihanraya nanti. BN akan telungkup di PRU13 jika menteri2 nya TAKDE TELOR macam MENTERI KDN sekarang.

HISHAMUDDIN HARUS BERTAUBAT! Beliau telah banyak membuat masalah untuk negara. Menteri KDN mesti dari kalangan orang yang tegas dan berani! Bukan macam sekarang ni, hunus KERIS macam pendekar! Cakap menjerit2 macam garang tapi hakikat sebenarnya HISHAMUDDIN IALAH SEORANG PONDAN TUA YANG PENAKUT! Menteri HAKHHPUIHH!!!

Yang Ikhlas,