Berita Harian: Mutakhir

Thursday, January 27, 2011

LKY Penasihat PR? Patutlah N.ajis Kuat Jilat Pungkoq dia!

Tuan Guru Nik Aziz atau lebih di kenali sebagai N.ajis pada aku ialah pembangkang yang paling LOW CLASS dalam negara kita. Kalau ikut ranking, kira dia no 1 di ikuti oleh no 2 Anwar Ibrahim dan no 3 Lim Kit Siang serta no 4 Karpal Singh.

Kenapa N.ajis menduduki tangga pertama pemimpin pembangkang paling LOW CLASS? Sebab dia ni tak tentu arah! Segala apa dia akan sokong! Sanggup menghina bangsa sendiri dan menyanjung KAFIR LAKNATTULLAH. Dia ni paling hipokrit, paling BODOH dan paling PEMBELIT. Kita semua tahu kenapa N.ajis boleh jadi camni, sebelum dia join Pakatan Rakyat, dia lebih waras bila berhujjah, tapi sejak join Pakatan Rakyat, Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang dah berjaya menanam sifat2 hasat dengki, tamak dan sombong ke dalam diri N.ajis.

N.ajis kata;

“Orang Melayu sini pun tolak Islam, tolak Islam ambil kebangsaan lebih teruk daripada Lee Kuan Yew.

“Beliau cakap jangan pegang (Islam) kuat sangat, orang ini kata buang semua ambil kebangsaan, lebih teruk daripada Lee Kuan Yew,” katanya di sini semalam

"Orang Melayu sini" dalam kenyataan N.ajis ni sebenar nya rakyat Kelantan. Kami Melayu Sejati di seluruh negara TAK PERNAH menolak ISLAM atau ISLE kata N.ajis. Mungkin kerana di kelantan banyak Melayu2 yang dah rosak akhlak nya, sapa tau sebab saya sendiri dah lebih 20 tahun tak pernah ke Kelantan. Last saya pergi dulu saya menginap di chalet di tepi pantai PANTAI CINTA BERAHI. Dah amat mengejutkan bila betul2 di luar chalet kami tinggal ada pagar, dan di luar pagar tu di bawah pohon kelapa yang masih kecik ada sepasang kekasih KELANTAN sedang beromen. Berpeluk2.

Sungguh hebat Kelantan sehingga buku2 SEX di jual di tepi2 jalan tanpa segan silu oleh MELAYU. Ini lah Melayu yang N.ajis kata kan.

N.ajis juga mungkin terlupa, sebab dia dah tua nyanyuk. UMNO dan BN tak pernah menolak ISLAM ( ISLE ) yang kami tolak ialah PAS! Sebab PAS ialah parti politik yang menggadaikan maruah AGAMA ISLAM kepada cina2 dan india2 dalam PR!

N.ajis kata PAS memperjuangkan ISLAM bukan MELAYU, sebab MELAYU tak semestinya ISLAM, sama je PAS juga bukan ISLAM dan ISLAM bukan PAS. PAS lebih teruk dari ORANG KAFIR! Orang yang tahu hukum hakam tetapi buat2 tak tahu demi kepentingan dan KUASA POLITIK! Inilah PAS!

Korang tak heran ke, kenapa N.ajis begitu sayang kan CINA2 keparat tu? Dia sanggup hina bangsa nya sendiri sebab nak pertahankan LEE KUAN YEW. Korang tentu tahu, LEE KUAN YEW bukan sahaja MENTERI MENTOR SINGAPORK, tetapi tengok kepada sayangnya orang2 MELAYU dalam PR terhadapnya, aku juga yakin dia ialah PENASIHAT SULIT PAKATAN RAKYAT!

Apa pendapat korang?

Yang Ikhlas,