Berita Harian: Mutakhir

Friday, January 21, 2011

Pasti Kecoh Di Persidangan DUN Selangor Isnin Depan.

Aku cuma berharap ADUN2 UMNO @ BARISAN NASIONAL bersiap sedia menghadapi pelbagai tektik2 kotor PAKATAN RAKYAT pada persidangan khas dewan DUN Selangor Isnin depan. Yang pasti ADUN Pelabuhan Klang pasti akan di halang menghadiri persidangan tersebut. PR juga tidak mahu memberi draf cadangan pengubahan Perlembagaan Selangor. Jadi berhati-hati lah. Jangan lupa ADUN2 BN membawa telifon2 bimbit berkemera dan rakam apa yang terjadi di dewan tau. Jika tidak macam2 cerita lah yang rakyat akan dengar nanti.

ADUN Pelabuhan Klang masih ADUN yang SAH. Sila pastikan beliau di benarkan masuk ke dewan, jika beliau tidak dibenarkan masuk, aku suka cadangkan ADUN2 BN boikot dan keluar dewan beramai2. Korang bukan tak kenal PR ni, PUNAIsihat dia ANWAR IBRAHIM kaki liwat yang kepalanya penuh dengan tipu helah dan drama2 yang boleh membuatkan rakyat menangis bila melihat nya. Kita semua dah tengok bagaimana ANWAR kaki liwat berlakon sakit semasa kes liwat beliau terdahulu.

Bersedialah menghadapi sebarang kemungkinan. Manusia kalau dah giler kuasa, dia sanggup buat apa sahaja. Tamak dah menguasai diri mereka. Itu menjadikan mereka SANGAT MERBAHAYA!

Yang Ikhlas,