Berita Harian: Mutakhir

Monday, January 31, 2011

Seperti Biasa Bila Dah Kalah Semua Orang Di Salahkan

Heran, ini sikap orang yang tak reti nak mencermin diri sendiri. Yang mereka tahu hanyalah menyalahkan orang lain. Ini lah PAS, PKR dan DAP. Bila lah mereka2 ni akan sedar. Bila mereka nak belajar untuk melihat cermin dan menilai diri sendiri.

Inilah masalah bila mereka asyik mencari salah orang, mereka tidak melihat salah mereka sendiri, pada mereka, mereka lah yang BENAR! Maka lahir lah umat2 seperti N.ajis, Hadi, Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang, Guan Eng dan lain2 tu.

Lihat sahaja penerimaan mereka bila kalah di Tenang, macam2 bunyi keluar. Berat sebelah la, undi tak telus la macam2 lagi. Dah la kalah, perangai masih sama jugak, masih tak sedar diri.

Lepas ni di Merlimau pulak, awal2 mereka dah kata nak tukar strategi. STRATEGI? Aik, berperang ke apa? Apa pulak strategi2. Bukan kah cara nya ialah menunjukkan yang kita ni berjuang untuk rakyat. Adakah rakyat terlalu bodoh nak percaya dengan wayang2 korang? Lihat lah apa yang korang buat, saban hari tak kira ada pilihanraya ke, tak der ke, apa yg korang buat? Tak habis2 politik, tak habis2 mencari salah orang, tak habis2 ceramah sepanjang tahun! Tak habis2 naik turun mahkamah! Apa kes wei?!?!?!?

Muak dooo! Kami dah muak!! Kalau dulu aku suka jugak tgk ceramah2 Anwar di Youtube, sebab seronok dia pandai buat lawak, tapi bila dah asyik buat lawak BODOH je, dengan menfitnah semua orang sekarang ni aku tgk muka dia pun dah naik muak! Nak muntah doooo! Muka dia pun dulu berseri2 skrg dah hilang seri dah muka macam KELING MABUK! Mabuk apa? Mabuk kuasa la!

Sudah2 la tu wahai pak lebai2 PAS. Korang akan lihat GELOMBANG BESAR pada PRU13 nanti. Percayalah. Buat lah solat hajat byk2 macam orang UMNO tak reti buat solat hajat. Kita lihat nanti siapa di pihak yang benar. Ingatlah, fitnah korang, maki hamun korang, kutukan korang dan riak korang tu akan menjadi penghalang korang dari mencium bau syurga.

Dosa dgn ALLAH boleh korang bertaubat, dosa korang dgn orang yang korang fitnah dan maki hamun ni, korang tanggung la sehingga korang mati nanti. Masa itu korang akan lihat kembali betapa JIJIK nya korang. Terlondeh lah nanti serban2 dan jubah2 korang.

Yang Ikhlas,