Berita Harian: Mutakhir

Thursday, February 10, 2011

Akhirnya Khalid Gagap Terima Khusrin. Tapi Bukan Semua Boleh Hadir Tau!

Akhirnya setelah muncung mulut marah cuba dengan pelbagai cara untuk menggantikan Khusrin dengan pilihan nya sendiri, semalam Khalid Gagap bersetuju dengan perlantikan Sultan Selangor. Minggu depan antara 14hb - 20hb Januari 2011 Khusrin akan mengangkat sumpah simpan rahsia di hadapan "RAJA Khalid Gagap" yang membolehkan nya menghadiri mesyuarat exco Selangor.

Tapi! .... haaaa ada tapi tau, walaupun dah terima Khalid gagap masih nak tunjuk power. Tapi Khalid Gagap kata Khusrin hanya boleh menghadiri mensyuarat exco yang tertentu sahaja. Yang mana boleh dan yang mana tak boleh itu Raja Khalid akan tentukan.

Mungkin yang melibatkan penyalahgunaan wang rakyat seperti menggunakan wang rakyat bagi membiayai kes YB Suhaimi yang MENDERHAKA terhadap Sultan Selangor tu Khusrin tak boleh hadir la kut.

Kalau exco bincang pasal nak beli kereta baru, Khusrin mungkin tak boleh hadir. Tah la semua nyer terletak kepada keputusan Raja Khalid Gagap yang di pandu oleh DAP.

Sama-samalah kita tunggu. Apa pun Khusrin perlu tahu hak dia dari sudut undang2. Khusrin perlu ingat dia ialah kakitangan awam, bukan kakitangan Khalid Gagap. Maknanya dia berkhidmat untuk rakyat. Jadi jalankan tanggungjawab anda dengan sebaik mungkin demi rakyat.

Yang Ikhlas,