Berita Harian: Mutakhir

Friday, February 18, 2011

Anwar Blowjob Terdesak. Hasut Rakyat Memberontak Seperti Di Mesir?!

Anwar blowjob sejak kebelakangan ini tak habis2 menyebut Mesir di setip ucapan nya. Kenapa? Adakah KDN tak nampak perkara ini? Dia sedang mengahasut rakyat untuk memberontak seperti apa yang terjadi di Mesir!

----------------------------------
Kalau di Mesir, sistem satu parti yang berkuasa yang menyebabkan isteri Husni Mubarak iaitu Susan dan anaknya, Gamal, menjadi kaya raya.

Di Malaysia juga, kata Anwar, mempunyai sistem yang sama iaitu satu parti yang kekal berkuasa mengkayakan sanak saudara kepada pemimpin negara yang ada.

"Dari segi ekonomi tak sama tetapi sistemnya sama. Satu parti yang berkuasa, sombong dan angkuh, kayakan anak isteri. Siapakah paling kaya di Mesir, Mubarak. Kemudian Susan isteri dia kemudian anak dia Gamal. - Harakahdaily
-----------------------------------

Ini dah kira menghasut rakyat untuk memberontak! Ini bukan hal kecil! Walaupun bukan terang2 dia sebut "MARI SEMUA RAKYAT KITA MEMBERONTAK" tetapi maksud nya jelas. Walaupun kebodohan Anwar blowjob amat terserlah dalam hal ini tetapi ia tetap satu hasutan!

Kenapa aku kata Anwar blowjob bodoh? Sebab dia sebuk kata negara kita sama dengan Mesir. Satu parti memerintah dari dulu hingga sekarang. Apa punyer bodoh Anwar blowjob ni. Dah rakyat undi BN memerintah, bodoh apa kamu ni Anwar?

Setiap 4 tahun kita adakan Pilihanraya Umum. Adakah kita tidak demokrasi? Adakah kerana rakyat memilih parti yang sama memerintah ini di anggap tidak adil? BN memerintah atas pemilihan rakyat. Kuasa di tangan rakyat. Rakyat tak memilih Pakatan Rakyat sebab mereka tidak yakin PR boleh memerintah negara dengan baik. Adakah ini bukan demokrasi?

Anwar mungkin lupa dengan sistem sama juga lah Pakatan Rakyat dapat memerintah 4 buah negeri sekarang. Adakah ini bukan demokrasi? Adakah pada Anwar blowjob demokrasi yang adil hanya apabila Pakatan Rakyat dapat memimpin negara?

Bodoh! Amat BODOH! Memang Pakatan Rakyat ni sifat nya camtu. Kalau apa jua keputusan memihak kepada mereka, maka itu keadilan, tetapi bila keputusan tak memihak kepada mereka, mereka akan kata tidak adil.

Sifat orang BODOH dan MUNAFIK! Sentiasa mahu menang. Bila kalah salahkan orang lain. Tapi dgn perangai buruk PR ni, masih ada yang sokong mereka ni. Huh! Pembangkang no class! Perangai cam budak2 dan bodoh! Tu pasal rakyat tak beri mandat untuk perintah negara!

Anywayz KDN mesti ambil tindakan dengan ucapan2 Anwar blowjob ni. Kita semua tahu kenapa dan niat dia asyik menyebut tentang Mesir ni. Takkan KDN tak nampak? Atau KECUT buat2 tak nampak?

Yang Ikhlas,