Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, February 9, 2011

N.ajis TAK LAYAK Berdebat Dgn Majlis Fatwa.

Aku dah kata sebelum ni, PAS tgh menggunakan tektik terbaru arahan Anwar Ibrahim, iaitu "DEBAT". Puak2 PAS tak habis2 hari2 duk cabar mencabar untuk berdebat. N.ajis nak debat majlis fatwa. Hebat ke dia ni? N.ajis ni kenelah cermin diri tu. Tgk muka tu, tgk berapa byk dosa kamu dah buat. N.ajis tak layak berdebat dengan Majlis Fatwa.

Kes ni sama je cam kes Anwar ajak PM debat. Pm kata "MEMBUANG MASA". Kali ni N.ajis lak nak tunjuk belang, Tun Dr M kata "MEMBUANG MASA" Kah kah kah. Nampak nya kita akan melihat anjing2 (PAS) terus menyalak gunung (BN).

PAS atau Pakatan Rakyat sedar lah diri tu, apa yang kamu ada? Lihat diri kamu sendiri. Sokongan MELAYU terhadap PAS juga sudah merosot. Kenapa? Sebab mereka menggadai AGAMA dan BANGSA demi kepentingan peribadi.

Orang Melayu nampak dan pendam perasaan dalam hal ini. Semua nya akan terserlah pada PRU13 nanti. Bukan nak cakap besar, tapi ini hakikat. Orang Melayu dah meluat dengan Anwar Ibrahim dan N.ajis. Inlah "KEPALA" segala setan yang sanggup menjadi PENCACAI kepada DAP untuk kepentingan diri sendiri.

Kerana nafsu dan ego, mereka meletakkan maruah bangsa ke lantai untuk di pijak2 oleh DAP. Lebih buruk lagi bila ISLAM turut mereka "lantaikan" demi tujuan yang sama. Kami Kaum Melayu ISLAM, dah meluat dan benci dan malu dgn perangai kamu wahai PKR DAN PAS!

Yang Ikhlas,