Berita Harian: Mutakhir

Thursday, March 24, 2011

3 Barang Bukti DNA Kembali, Anwar Mula Kecut Telor! Kah Kah Kah

Yehaaa, 3 barang bukti amat penting yang boleh mengaitkan DNA Lelaki "Y" dengan DNA Anwar Ibrahim telah di terima kembali oleh Mahkamah! Yehaaa! Bagussss! Ini bermakna keterangan dari pakar DNA yg 2 org tu akan kembali di ambil. Dan maknanya rakyat Malaysia akan tahu adakah Anwar Ibrahim ialah Lelaki Y yang di maksudkan!

Jeng jeng jeng! Kebenaran semakin hampir, TELOR Anwar Blowjob makin kecut! PAS dah mula merah muka menahan malu! Kah kah kah.

Apa pun kita yg belah sini dah yakin memang DNA tu Anwar punya jika mengikut keterangan pakar DNA yg di tolak oleh Mahkamah tempoh hari. Tapi kali ni keterangan akan di ulang, harap2 orang PAS dah ready untuk terima hakikat.

Hakikat apa? Hakikat bahawa mereka selama ini MENYANJUNG DAN MENJILAT JUBOR SEORANG PELIWAT!

Tapi satu je kata2 dari mahkamah yg aku rasa perlu di betulkan atau di gubal semula undang2 DNA ni, mahkamah berkata "Mahkamah TIDAK mempunyai kuasa untuk memaksa sesaorang agar memberikan DNA mereka" Wahhhh nampaknya kali ni penjenayah2 dah mula nampak lubang dalam sistem undang2 kita.

Perkara ini wajib di gubal semula! Mahkamah mesti di beri kuasa untuk mengarahkan sesaorang menyerahkan DNA mereka kepada pihak berkuasa.

Yang Ikhlas,