Berita Harian: Mutakhir

Monday, March 7, 2011

Pemuda PAS Nak Temukan Nik Aziz Dgn Mufti Perak. Takder Makna Nyerr!

KUALA LUMPUR, 7 Mac — Dewan Pemuda PAS Perak mahu mengaturkan satu pertemuan tertutup antara Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria dan Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berhubung “perang kenyataan” menyentuh isu-isu Islam baru-baru ini.

Harussani baru-baru ini dilaporkan menasihatkan Nik Aziz, yang juga Menteri Besar Kelantan, agar tidak menggunakan hukum agama untuk meraih undi kerana dibimbangi mengelirukan umat Islam.

Timbalan Ketua Pemuda PAS Perak Mohd Munir Ali berkata, pertemuan itu untuk membincangkan isu berkaitan kepentingan umat Islam yang menjadi perbualan hangat masa kini. - Malaysianinsider

----------------------------------------------------

Alahai, sudah2 la. Sebelum korang nak "TEMUKAN" Mufti Perak dgn N.ajis yg kamu sanjung tu, kamu kene pastikan yang N.ajis dan kamu sendiri boleh menerima hakikat yang N.ajis dan kamu sendiri juga boleh melakukan kesilapan.

Ini tak! Semua yang N.ajis cakap kamu sokong, kamu anggap N.ajis ni maksum. Sehingga N.ajis kata "Undi PAS Masuk Syurga" pun korang sokong. Apa kes!?!?!

N.ajis juga menghalalkan maki hamun dalam berceramah, tapi Anwar Blowjob kata maki hamun bukan cara korang. N.ajis korang sokong, Anwar Blowjob korang sokong. Mana satu pendirian korang?

Apa barang korang nak pandai2 temukan MUFTI PERAK dengan seorang pendusta dan penipu seperti N.ajis? Tiada mendatangkan faedah berbincang dgn kamu orang ni. PAS sudah sesat jauh. Jangan la nak tunjuk pada rakyat yang kamu tu betul.

Rakyat dah mula meluat tgk perangai kamu wahai PAS. PRK Kerdau dan Merlimau menunjukkan orang Islam dah hilang kepercayaan terhadap kamu. Terima lah hakikatnya, pada PRU13 nanti bila kamu memiliki siput je kerusi2 DUN dan PARLIMEN, kamu akan di pinggirkan oleh DAP dan PKR.

Sekarang pun mereka dah berjaya menjadikan kamu sebagai boneka mereka. Aku nak tanyer, jika Anwar Blowjob didapati bersalah dalam kes liwat dia, adakah korang masih mahu bergabung dengan PKR dan DAP? Adakah kamu masih mahu Anwar Blowjob menjadi ketua kamu?

Yang Ikhlas,