Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, April 13, 2011

Sarawak Oh Sarawak, Kenali Siapa Musuh Siapa Kawan Anda.

Wahai rakyat Sarawak, sedarlah siapa sebenarnya rakan atau lawan anda. Anda jangan lupa dan jangan buat2 tak nampak apa yg Pakatan Rakyat dah buat di seluruh negara. Anda boleh lihat di internet bagaimana cara mereka berpolitik. Anda boleh lihat bagaimana mereka SEBUK bekerja, tapi bukan untuk rakyat tetapi untuk kuasa mereka sendiri.

Anda boleh lihat bagaimana Pakatan Rakyat ni gemar berpolitik, sepanjang masa berpolitik. Bila masa mereka buat kerja untuk rakyat? Orang2 CINA tu lain, dia ada agenda dia sendiri, iaitu merampas negara untuk di jadikan seperti Singapura. Tu pasal orang2 CINA sokong DAP, tapi anda bagaimana? Apa agenda PAS? Apa agenda PKR? Adakah PAS hendak tubuhkan negara Islam? Adakah DAP akan restukan perkara ini? PKR pula apa perjuangan mereka?

Baik korang KETUK kepala korang sendiri jika korang kata PKR mahu perjuangkan hak rakyat! Korang sendiri tahu tapi saja2 buat tak tau, PKR hanya mahu memperjuangkan ANWAR IBRAHIM menjadi Perdana Menteri! Itu je, tapi kenapa DAP sokong PKR? Tidakkah DAP mahu menjadi PM? Jawab nya sudah tentu la, tapi Anwar hanya boneka mereka, sebab mereka tahu sikap dan kelemahan Anwar.

Mereka dengan mudah akan mengawal Anwar Blowjob jika dia jadi PM. Adakah anda fikir Anwar akan berjaya menjadi PM? Jadi jangan lah menjadi BODOH dengan mengundi mereka ni, undilah Barisan Nasional kerana ini lebih memudahkan pembangunan di teruskan di Sarawak. Hanya ORANG BODOH akan memilih Pakatan Rakyat yg di pimpin oleh seorang PELIWAT dan GILER SEKS iaitu Anwar Ibrahim!

Yang Ikhlas,