Berita Harian: Mutakhir

Thursday, May 12, 2011

Bengong Mana Yang Cakap Pendedahan Untuk AIB kan Anwar?

Laaaaa, ni apa punyer pendapat ni? Kenapa terlalu cetek otak tu. Macam mana korang boleh kata pendedahan Saiful dan Eskay tu bertujuan untuk mengaibkan Anwar? Adoiyai! Mereka membaut pendedahan adalah untuk mendapatkan kebenaran. Mereka membuat pendedahan itu kerana mereka sayangkan negara mereka dan sepatutnya rakyat berterima kasih dgn mereka2 ni sebab berani membuat pendedahan ini.

Selepas mereka membuat pendedahan tu, korang ingat mereka boleh hidup seperti biasa ke? Mereka di ugut, di lempar kata2 kesat, di maki hamun, yg mendoakan keburukan kepada mereka pun ada, yg pakai bomoh pun ada, adakah semua itu berbaloi untuk mereka sekadar nak aibkan ANWAR IBRAHIM?

Mereka berkorban demi rakyat! Mereka mendedahkan siapa sebenarnya Anwar Ibrahim! Dan ini balasan rakyat untuk mereka. Menuduh mereka mengaibkan Anwar, sedangkan Anwar korang sanjung dan SEMBAH bagai TUHAN!

Saiful dan Eskay merupakan penyelamat bangsa. Sekarang rakyat tahu siapa sebenar nya Anwar Ibrahim yg bercita2 nak jadi PM. Dia seorang PELIWAT, GAY, PENGAMAL SEKS BEBAS, PENIPU, PENCARUT, PENABUR FITNAH DAN MUNAFIK!

Rakyat WAJIB desak Anwar untuk dua perkara ini:

1 - BERSUMPAH LAKNAT MENJAWAB SUMPAH ESKAY DAN SAIFUL

2 - SERAH DNA KEPADA MAHKAMAH DALAM KES LIWAT SAIFUL

Kalau Anwar buat 2 perkara ni, aku rasa ramai yg akan STOP tulis hal video seks dan meliwat Saiful tu. Kalau mahkamah Malaysia Anwar tak percaya, MAHKAMAH ALLAH takkan Anwar tak percaya jugak? MAHKAMAH ALLAH pun ada konspirasi dengan UMNO ke?

Yang Ikhlas,