Berita Harian: Mutakhir

Thursday, May 12, 2011

UMNO Perlu Iktiraf Dan Hargai Peranan Blogger.

Aku baca tulisan Bro Gomo dan ada beberapa blogger lain yg agak terkilan kerana tidak mendapat pengiktirafan dan penghargaan atau hanya ucapan TERIMA KASIH dari UMNO atau BN. Masa ucapan kemenangan pilihanraya2 kecil pun tak pernah para pemimpin UMNO memberi ucapan terima kasih kepada para blogger Pro UMNO / BN.

Memang la, Bro Gomo pun ada ckp, dia berblog demi Bangsa Agama dan Negara dan tidak mengharapkan pembalasan, tetapi jauh di sudut hati tu aku rasa dia juga terasa bila pengorbanan nya tidak langsung di hargai atau d pandang.

Aku tak kisah kalau blog2 kecik macam blog aku ni, tapi harap2 UMNO dan BN dapat menghargai blog2 POWER seperti PAPA GOMO, HOUSE PK, TAIPING MALI, GAP dan banyak lagi yang mendapat hit paling tinggi! Mereka ini banyak membantu UMNO sehingga ada yg kene pergi balai demi perjuangkan UMNO.

Aku harap selepas ini blogger2 ni dapat di hargai sedikit, kerana corak anak muda sekarang gemar mendapatkan berita dari blog. Perang alam maya lebih hebat dari media2 lain, kerana kebebasan nya yg agak luas. Jadi sekali lagi aku menyeru UMNO dan BN agar dapat menghargai blogger2 besar Pro UMNO ni agar mereka lebih bersemangat dan lebih seronok "berkhidmat" demi Bangsa Agama dan Negara tercinta.

Yang Ikhlas,