Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, May 11, 2011

Isu Anak Babi Dan Anwar Ibrahim. Lihat Orang India Melaga2kan Orang Melayu.

Isu dan kekalutan berkaitan ANWAR IBRAHIM dan PANDIKUTTI @ ANAK BABI ni sebenar dah mendapat penjelasan. Pertama Anwar sememang nya tidak berkata PANDIKUTTI tersebut secara terus kepada PM kita. Memang benar setelah melihat video ucapan Anwar tu, tetapi Anwar dan rakan2 nya jangan nak salahkan Utusan la UMNO la sebab berita tersebut kita ambil dari laman mereka (Pakatan Rakyat) sendiri iaitu FREEMALAYSIATODAY.COM

Gambar di atas jelas menunjukkan tarkh berita tersebut di keluarkan dan penulis sendiri telah menulis Anwar berkata "Najib is a real PANDIKUTTI" Ini adalah ayat penulis laman tersebut yg jelas menunjukkan yang Anwar berkata sedemikian di ceramah tersebut. Anda boleh baca sendiri DI SINI. Jadi kalau Anwar nak marah pun sila marah penulis tu dan minta dia minta maaf secara terbuka kepada seluruh rakyat terutama orang2 Melayu.

Yang kedua nya, apa motif penulis K Pragalath menulis begitu? Pada aku jawab nya mudah je, penulis ni nak kita sesama Melayu bergaduh. Sama je motif mereka ni CINA dan INDIA dalam Pakatan rakyat memang pandai melaga2kan orang Melayu.

Yang ketiga nya, apa pun cara atau siapa pun yg Anwar Ibrahim tujukan kata2 tu, jelas melambangkan peribadi Anwar Ibrahim yang suka membuat kacau dan mulut yang amat jahat yang melayakkan dia menjadi seorang MUNAFIK! Adakah ini sikap Perdana Menteri "BAYANGAN" Pakatan Rakyat? Maka tak heran la nanti anak2 kita akan memanggil orang lebih tua dari mereka atau guru2 mereka dengan panggilan PANDIKUTTI.

Inilah ajaran Pakatan Rakyat yang begitulancang bila berkata2. Di depan orang India dia kata PANDIKUTTI, di depan orang CINA apa pulak? Pastinya LANCAU!

Inilah manusia yang di sanjung oleh PAS, setiap kemunculan nya di sambut dengan TAKBIR "ALLAH MAHA BESAR"

Yang Ikhlas,