Berita Harian: Mutakhir

Friday, June 17, 2011

Nasrudin Hassan Mengamuk Fasal Karikatur UM. Tahniah Utusan Malaysia!

Nasrudin Hassan, samseng PAS amat marah bila melihat karikatur di Utusan Malaysia. Kita semua tahu sebab nya, bukan ada kene mengena dengan ISLAM pun, hanya kerana ayat yang di gunakan tu ialah ayat Haji Hadi. Maka mengamuk lah pendekar2 janggut kontot PAS.

Kah kah kah
Kah kah kah
Kah kah kah

Agak nya baru sekarang dia paham bagaimana rasanya bila kami melihat karikatur ZUNAR yang amat kurang ajar dan amat di sanjung oleh PAS sendiri. PAS memang BODOH, semua rakyat tahu hal tu, tapi kali ini BODOH mereka di tahap BABUN. Siap bagi warning2 pulak. Ingat ko tu sapa?

Rakyat semua tahu dan paham kepada siapa karikatur itu di tujukan. Tak lain tak bukan kepada N.AJIS and The Boyz. Pelukis tu nak kasik korang fikir sikit apa yang korang cakap. Korang sendiri marah dgr ayat2 tu. Ini bukan hal ZINA atau ROGOL, point nya ialah PAS yang BODOH SOMBONG sehingga sekarang tak paham2 lagi apa tujuan ESKAY membongkar perilaku Anwar tu.

Jadi untuk bagi mudah orang2 PAS ni paham, maka pelukir pun berkayra lah dengan cara yang paling senang, sehingga orang2 BODOH PAS pun dah mula paham. Tahniah pelukis tersebut. Tiada siapa salah paham tentang saksi dalam kes2 ZINA atau ROGOL. Video seks ANWAR tu tiada kaitan dengan kedua2 tu, video tu di edarkan agar rakyat tahu siapa dan bagaimana sebenarnya perangai ANWAR IBRAHIM yang di TUHAN kan oleh pengikut2 PR terutama PAS.

Semoga sekarang PAS paham apa tujuan ESKAY dan apa pulak tujuan pelukis karikatur UM tu. Okkkkk, jangan marah2 nanti cepat tua. Sambil2 tu cuba tengok2 balik karikatur2 hasil ZUNAR. Penuh dgn fitnah dan mengaibkan orang. Ok ke tu?

Yang Ikhlas,