Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, July 12, 2011

Menghina NEGARAKU, Mohd Farizal Nak Diambil Tindakan Namewee Bebas Mencarut?!?!?

Aku hairan kenapa kerajaan kali ni nak melenting dengan lirik lagu yg digubah oleh seorang bernama MOHD FARIZAL di laman Facebook. Kenapa nak ambil tindakan? Sedangkan masa si CINA BABI NAMEWEE buat lagu rap NEGARAKUKU sedikit masa dulu menhina dgn jelas orang2 Melayu dan AGAMA ISLAM bebas dan bukan sahaja bebas, beliau boleh pulak keluar TV8 secara LIVE!

NAMEWEE juga ibarat orang BESAR bila dengan cara pakaian yg macam babi boleh berjumpa dengan MENTERI di dalam Parlimen! Tak cukup dengan lagu NEGARAKUKU keluar pulak lagu mengutuk PENGETUA sebuah sekolah di Johor yang juga orang MELAYU dan jangan lupa lagu FUCK TNB yang dia buat.

Jadi apa rasional nya kerajaan nak ambil tindakan terhadap orang yang bergelar MOHD FARIZAL ini? NAMEWEE sepatutnya di tahan di bawah ISA kerana menaikkan kemarahan kaum dan dengan jelas MENGHINA dan MENGUTUK AGAMA ISLAM!

Aku amat tak setuju jika kerajaan mengambil tindakan terhadap MOHD FARIZAL melainkan pihak kerajaan membuka kembali KES NAMEWEE dan mengambil tindakan terhadap CINA BABI tu dulu!

Yang Ikhlas,