Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, May 15, 2012

LGE Nak Pujuk Tunku Abdul Aziz kekal dalam DAP. Kenapa?


Walaupun berbeza pendapat secara terbuka, tetapi DAP tidak mahu Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim meninggalkan parti, kata Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng.
Sebaliknya, kata beliau, parti itu mahu Tunku Abdul Aziz terus menyandang jawatan naib pengerusi DAP.
"Saya harap kita boleh menyelesaikan apa-apa perbezaan pendapat secara dalaman dan dengan semangat kesetiakawanan.
"Saya akan menghubungi beliau untuk berjumpa dan berbincang dengannya atas harapan beliau akan bertukar fikiran dan tidak keluar dari parti," kata Lim dalam satu kenyataan hari ini


Wah DAP ni aku tau sgt la perangai CINA2 KOMUNIS dalam DAPig ni. Masih menaruh harapan untuk ke Putrajaya! Itu lah sebab nya mereka bersiap sedia dengan seorang MELAYU yg berkredibiliti untuk di jadikan KUDA mereka sekiranya cita2 mereka untuk ke Putrajaya tercapai. Mereka dah belajar dari apa yg berlaku di PERAK. Mereka tidak dapat meletakkan wakil mereka sebagai MB kerana undang2 tubuh Negeri Perak mensyaratkan hanya ORANG MELAYU ISLAM boleh menjadi MB di PERAK.

Sebagai persediaan, mereka memerlukan Abdul Aziz untuk kekal dalam DAP dan tak hairan kalau Abdul Aziz akan di janjikan jawatan TIMBALAN PERDANA MENTERI sekiranya mereka berjaya ke Putrajaya. Dan mana tahu selepas itu mereka akan TRAP Anwar Ibrahim dengan pelbagai skandal agar ANWAR IBRAHIM di sabit kesalahan dan di penjarakan jadi Abdul Aziz @ DAP akan jadi PM!

Amacam otak aku berfikir? Heheheh korang ingat aku main2 ke? Aku gerenti pasti ini akan berlaku jika mereka berjaya ke Putrajaya! Sebab itu Abdul Aziz penting bagi DAPig. LGE nak carik Melayu lain yg ada kredibiliti dan di pandang tinggi oleh orang ramai susah, tu yg nak pujuk2 tuh. Kalau BODOH2 macam BOB LOKMAN macam mana nak jadi TPM! hahahaha