Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, May 15, 2012

Seorang B.A.B.I. (BERSIH) Di London Biadap Terhadap PM!


Lihat la betapa BODOH dan AMAT KURANG AJAR nya manusia2 yg konon nya mahukan BERSIH ni. Diri mereka sendiri kotor macam TAIK nak bersih. Apa kes beb? Yg memekak2 dua org je, adakah yg datang berapa orang, yg lain tu tak nak bersih ke? Jawabnya kalau mereka nak pun, mereka tahu cara dan ADAP kita orang2 Malaysia. Ini semua B.A.B.I. duk memekak2 sorang2 tak menghormatkan langsung PM kita yg sedang berucap. Dan perbuatan ini jugalah yg DI BANGGAKAN oleh B.A.B.I. yg byk berkampung di Malaysiakini.

Lihatlah komen2 di Malaysiakini dan Youtube. Lihat bagaimana mereka menggelar POLIS2 kita sebagai ANJING. Dan ini orang CINA yg maki hamun kita. Dan lebih menyedihkan ORANG MELAYU sendiri turut bersorak dan turut sama2 KAFIR2 CINA LAKNAKTULLAH memaki hamun orang MELAYU SENDIRI.

Mereka (Pakatan Rakyat) sebenarnya silap perhitungan. Mereka ingat rakyat Malaysia akan bangga dengan "KEBERANIAN" B.A.B.I. ini, tapi sebenarnya rakyat makin BENCI dan MENYAMPAH dan MARAH bila melihat sikap KURANG AJAR nya si B.A.B.I. yg memekik melolong MACAM ANJING menganggu ucapan PM kita.

Sekali lagi ini ialah satu BONUS untuk Barisan Nasional untuk memenangi lebih besar dalam PRU akan datang. Secara tak langsung Pakatan Rakyat telah menunjukkan sikap mereka yang sebenar kepada rakyat. Adakah cara ini atau perangai begini yang nak kita banggakan dan orang2 yg suka kan cara2 ini kita nak UNDI untuk jadi PEMIMPIN kita? Sendiri fikir la yek!